3 Jul 2011

Penggubahan Diri II?

Cerita lama atau cerita baru. Masih ada yang belum terpadam, atau tak ingin dipadam.
Masing-masing punya cara tersendiri. Kita tak pernah sama.
Gembira atau bersedih, halatuju 'ruang sempit' tetap punya ruang-ruang tak ternilai atau tak dinilai yang tersendiri, yang tak ternampak oleh diri sendiri. Pasti dirasai.

Hidup ini tetap satu perjudian,
aku kalah, aku pasti akan membalas. aku juga ada nafsu. ada 'feel'.

Hidup susah, jangan sesekali tunjuk susah. Itu kesenangan.

Setiap hari, jangan lupa senyum dan tawa. walaupun palsu.
Kita manusia. :)

Aku tahu, kamu juga selalu begini, menipu!

Masa sekarang, belum masanya. Sebarang perubahan untuk berlaku. hidup, atau diri.
Sabar bro!

Penggubahan diri? heh!

"Some of the worst mistakes in my life were haircuts" — Jim Morrison

Rambut aku dah mula panjang balik.. keh keh keh

Tiada ulasan: