13 Jul 2011

Bahagia - Cerita Mereka

Semalam aku ada terbaca sebuah entri daripada blog fevret aku. sila rujuk Home Improvement 31

Membuat aku cukup tersentuh tambahan lagi bila beliau ada menyebut sedikit pasal pompuan tu. "that chick in Styrofoam"
Aku tahu siapa yang beliau maksudkan.

Itu Blake Hazard.

Dan aku tak ingin kupas di sini kenapa, kamu cari lah sendiri.

Aku dengar lagu ini berkali-kali, entah kali ini untuk ke berapa kali.




“When you write about relationships, you can’t do it halfway,”  



Aku tak rasa lagu sebegini boleh dicipta tanpa dua hati seperti mereka. Seperti Mates of State. Sebati.





2 ulasan:

stam berkata...

band couple suami-isteri jugak ke? yes boleh masuk dalam list

mnmlf berkata...

Ya. suami isteri. tapi cerita hubungan mereka tak kurang juga menariknya.